آموزش یادگیری به چه روشی انجام شود بهتر است؟؟

یک بار دیگر ، درک ما از آنچه "آموزش" است ، بر اساس تجربه گذشته ما است. اولین تجربه ما در مدرسه بود ، جایی که معلم نیز "استاد" یا "معشوقه" بود ، جلوی کلاس ایستاده بود ، و به ما می گفت که چه کار کنیم و چه چیزی یاد بگیریم. برخی از ما در دانشگاه کالج مشابه "تدریس" را تجربه کرده ایم. دیگران ممکن است تدریس را در جایی تجربه کرده باشند که "معلم" برابرتر باشد ، که تجربه تجارب را در نظر می گیرد و حتی از یادگیرنده می آموزد. به همین دلیل Abbatt و McMahon می گویند: "آموزش دادن به دیگران کمک می کند تا یاد بگیرند." 5 آنها ادامه می دهند که کار "آموزش" کارکنان مراقبت های بهداشتی چهار عنصر دارد:

    معلم باید تصمیم بگیرد که دانش آموزان چه چیزهایی باید یاد بگیرند. دانش آموزان ممکن است در این تصمیم شرکت کنند ، اما همه با یک اصل هدایت می شوند: این کاری است که مردم باید انجام دهند ، آنچه را که باید یاد بگیرند تعیین می کند. آنها باید تمام دانش ، مهارت ها و نگرش های لازم برای انجام یک کار خاص را بیاموزند. آنها آنچه را که "باید بدانند" و "باید بدانند" می آموزند ، نه آنچه "دانستن خوب" است.

    معلم باید به فراگیران برای یادگیری کمک کند. این بدان معنا نیست که معلم دانش آموزان را "با قاشق" تغذیه می کند ، گویی که آنها نوزاد هستند. این بدان معناست که اولین نگرانی معلم باید این باشد که دانش آموزان هرچه بهتر یاد بگیرند. جلسات یا کلاسهای تدریس باید با دقت در نظر گرفته شود ، سبکهای یادگیری ، زبان و زمینه دانش آموزان را در نظر بگیریم. به طور خلاصه ، معلمان باید دانش آموز محور باشند ، نه معلم محور.

    معلم باید اطمینان حاصل کند که دانش آموزان یاد گرفته اند یا باید آنها را ارزیابی کند. ارزیابی به معلمان و دانش آموزان کمک می کند تا میزان پیشرفت دانش آموزان را ببینند تا بتوانند از هر نقطه ضعفی استفاده کنند. این یک استاندارد را تعیین می کند ، به طوری که به جامعه افرادی داده می شود که صلاحیت تمرین را دارند. ارزیابی باید به دقت برنامه ریزی شود تا از یادگیری که می خواهیم ببینیم پشتیبانی کند - ما می دانیم که دانش آموزان آنچه را که معتقدند برای قبولی در امتحانات نیاز دارند یاد می گیرند و بقیه را کنار می گذارند ...

    معلم باید از رفاه دانش آموزان خود مراقبت کند. دانش آموزانی که استرس دارند و ناراضی هستند ، خوب یاد نمی گیرند. معلمان خوب سعی می کنند از شرایط عمومی زندگی و محیط مناسب دانش آموزان اطمینان حاصل کنند. آنها همچنین فرصت های مشاوره شخصی را برای آنها فراهم می کنند. معلمان باید رابطه ای آشکار و قابل اعتماد با دانش آموزان خود برقرار کنند.

در مقاله بعدی این مجموعه ، با در نظر گرفتن "ارتباطات و آموزش موثر" ، این ایده ها و اصول را شروع خواهیم کرد. با ما بمان!
قابل اعتماد و متخصص:
واژه نامه
واژه نامه اصطلاحات مورد استفاده در تدریس
اهداف یک بیان کلی از آنچه در یک درس یا دوره خاص مطالعه در نظر گرفته شده است
سنجش ابزاری برای مقایسه موفقیت واقعی دانش آموزان با استاندارد پیشرفت مورد نظر همانطور که در برنامه درسی آمده است
طوفان فکری مجموعه ایده هایی که در یک گروه به اشتراک گذاشته می شوند و بیانگر آزادی را تشویق می کنند
گروه وزوز بحث در گروههای 2-4 نفره
مطالعه موردی description شرح متن برای تسهیل تخیل و بحث در مورد یک وضعیت ممکن
طراحی دوره برنامه ریزی منظم یک دوره تحصیل برای گروه خاصی از دانشجویان
برنامه ریزی درسی برنامه ای که از قبل برای تعیین ترتیب یا جدول زمانی گروهی از فعالیت های آموزشی برای یک دوره خاص تهیه شده است - اهداف ، محتوا ، روش ها ، ارزیابی
نمایش فعالیت معلم - به عنوان مثال ، برای آموزش یک مهارت عملی یا اینکه چرا نتایج خاصی رخ می دهد
مطالعه خصوصی هدایت شده زمان اختصاص یافته توسط معلم برای دانش آموزان برای مطالعه یک موضوع خاص
ارزیابی فرآیند بررسی مناطق خاص مطالعه برای برآورد اثربخشی آنها با توجه به نیازهای دانشجو و هر عامل تغییر دهنده
Exhibition یک سخنرانی قطع شده که در آن معلم متوقف می شود تا به س questionالی پاسخ دهد یا توضیح بیشتری بدهد
بازخورد اطلاعات دریافت شده توسط معلم در مورد موفقیت یا مشکلات تجربه شده در یک جلسه یا دوره همزمان با پیشرفت
اهداف و نتایج یادگیری اظهارات خاصی از رفتار دانش آموز پس از یک دوره یادگیری - اثبات آموختن آنها
استراتژیهای یادگیری / روشهای تدریس فعالیتهایی که معلم برای کمک به یادگیری دانش آموزان انتخاب کرده است
موضوع سخنرانی توسط معلم در یک زمان خاص معرفی شده و ارائه می شود که اطلاعات را انتقال می دهد
طرح درس "نقشه طرح" یک جلسه خاص برای گروه خاصی از دانش آموزان ، بر اساس اهداف و روش های تدریس با زمان بندی مشخص فعالیت ها
فعالیت عملی دانشجویی - به عنوان مثال ، یادگیری یک مهارت یا کار گروهی
یادگیری برنامه ریزی شده یک تمرین برنامه ریزی شده برای امکان یادگیری فردی ، به عنوان مثال ، در یک کتابچه راهنما یا یک برنامه رایانه ای
پروژه وظیفه ای مبتنی بر تحقیق با جدول زمانی مشخص. معلم در مورد منابع و مطالب به دانش آموز مشاوره خواهد داد. دانشجو با یافته ها ، معمولاً به صورت مکتوب ، گزارش می دهد
منابع (الف) هر منبع اطلاعاتی که دانش آموزان قادر به یادگیری آن هستند ، به عنوان مثال ، کتابخانه ، مواد آموزشی ، منابع انسانی (دانش آموزان دیگر ، معلمان و غیره). از همه اینها به عنوان "منابع یادگیری" یاد می شود

ب) بودجه ، کارکنان ، تجهیزات - هر چیز دیگری

Comments

Popular posts from this blog

افزایش درگیری دانش آموزان در یادگیری پروژه

آموزش و یادگیری

طراحی و تحویل مطالب جدید دوره متلب