تجارت پروژه
چرخش
تجربه کار دانشجویی در زندگی واقعی
خلاصه
اگرچه این میزان کاهش یافته است ، نرخ بیکاری جوانان هنوز در اتحادیه اروپا بسیار زیاد است. نیاز به احیای نگرش پویا و مثبت کارگران و جوانان نسبت به امکان رفتارهای شغلی ، مهارت های شبکه ای و نگرش فعال وجود دارد.
آموزش دانش آموزان برای ابتکار عمل و بررسی فرصت های شبکه های آنها ، به جای انتظار برای ابتکار عمل توسط دیگران ، قابلیت اشتغال را افزایش می دهد. SWIRL این مهم را با تمرکز اصلی در واگذاری شرکتهای دانشجویی برطرف می کند. علاوه بر این SWIRL شبکه شخصی اطلاعات جوانان را به یک شبکه حرفه ای تبدیل می کند.
اهداف
پروژه SWIRL توسعه روش ها و مطالب آموزش و یادگیری را افزایش می دهد تا دانش آموزان مهارت های مناسب را برای زندگی کاری آینده کسب کنند و یادگیری را جذاب تر کنند. SWIRL از اشکال جدید کار با اشکال جدید یادگیری پشتیبانی می کند: اجازه دادن به دانشجویان VET با استفاده از جدیدترین ابزارهای آموزشی و دیجیتال ، کارهای واقعی را جمع آوری ، اجرا و ارائه می دهند. به طور خاص ، SWIRL با هدف:
با دادن دانش به قدرت شبکه های خود ، دانشجویان VET را تقویت کرده و اعتماد به نفس و عزت نفس آنها را تقویت کنید. SWIRL هویت شخصی دانشجویان را به هویت حرفه ای آنها متصل می کند.
با افزایش احساس مسئولیت ، مهارت های شبکه ای ، ذهنیت کارآفرینانه و نگرش فعالانه ، مهارت های دانش آموزان را برای زندگی کاری آینده توسعه دهید.
مجموعه فرصتهای یادگیری مبتنی بر کار را برای دانش آموزان افزایش دهید.
مهارت های آموزشی و تربیتی معلمان VET را از طریق امکان دادن به معلمان مدارس VET برای کار با دانش آموزان خود در مجموعه مطالعات موردی دانشجویی با همکاری خارجی ها و با ارائه دانش ، ابزار و شبکه برای راه اندازی برنامه SWIRL ، توسعه دهید.
از شبکه دانشجویان برای توسعه و افزایش مشارکت VET-Business استفاده کنید.
با درگیر کردن واقعی دانشجو در سطح شخصی و حرفه ای ، کیفیت اجرای وظایف شرکت را توسط دانشجویان افزایش دهید.
شركت كنندگان
SWIRL در درجه اول دانشجویان دانشکده های VET را هدف قرار می دهد. دانش آموزان از همه زمینه های آموزشی در برنامه SWIRL شرکت خواهند کرد ، یک رویکرد بین بخشی ایجاد می کنند و به دانش آموزان از زمینه های مختلف اجازه می دهد تا از یکدیگر یاد بگیرند. در طول عمر پروژه ، 240 دانش آموز در این برنامه شرکت می کنند.
ثانیاً هدف آن معلمان VET و کالج های VET است. 12 معلم VET در برنامه SWIRL شرکت خواهند کرد.
علاوه بر این گروه هدف پروژه SWIRL مشاغل و نمایندگان مشاغل هستند. 250 نفر از دنیای کار در برنامه SWIRL مشارکت خواهند کرد.
فعالیتها و نتایج
در طول عمر در صورت اجرای پروژه ، SWOT فعالیتهای زیادی را انجام خواهد داد ، اطمینان حاصل کند که دانش آموزان صلاحیت های مناسب را برای کار در آینده کسب می کنند. SWIRL محصولات ملموس زیر را تولید خواهد کرد:
اتحاد دانشجویی Biz-Edu - جعبه ابزار راه اندازی.
یک مجموعه ابزار عملی برای مدارس حرفه ای که نحوه راه اندازی یک شبکه منطقه ای یکپارچه از طرف های ذینفع کار را توصیف می کند.
دانش آموز وظایف شرکت را آغاز کرد - راهنمای معلم آموزشی.
یک کتابچه راهنمای عملی و عملی قابل توصیف برنامه SWIRL خود ، و یک روش گام به گام نحوه پیاده سازی در کالج های VET.
تکالیف شرکت آغاز شده توسط دانش آموزان - مواد یادگیری دانش آموزان.
یک کتابچه راهنمای عملی برای دانشجویان درمورد برنامه SWIRL که شامل مراحل 1) جمع آوری تکالیف شرکت با شرکت ها ، 2) انجام یک تکلیف برای یک شرکت و 3) ارائه وظایف به شرکت است.
دانش آموز وظایف شرکت - دفترچه راهنمای شرکت.
برنامه SWIRL را برای شرکتها و دنیای کاری که درگیر برنامه SWIRL هستند توصیف و تسهیل کنید.
بستر و انجمن آنلاین SWIRL.
بستر آنلاین SWIRL جایی است که همه چیز با هم جمع می شود. این مرکز و همچنین میراث اصلی پروژه خواهد بود.
هماهنگ کننده
Seinäjoen koulutuskuntayhtymä - www.epedu.fi
شرکا
پل زدن به آینده LTD (انگلستان)
Instituto Anaptixis Epicheirima Tikotitas Astiki Etaireia (یونان)
C4G - شبکه مشاوره و آموزش - LDA (پرتغال)
تحریک توسعه تجارت Friesland (هلند)
آگروپامنتو د اسکولاس خوزه استوائو (پرتغال)
EfVET (بلژیک)
Comments
Post a Comment