صندوق پروژه های دانشجویی


هر ساله ، جانستون از طریق Tasting Winner Tast and Dinner ما برای صندوق پروژه دانشجویی پول جمع می کند. این رویداد که اکنون در دهمین سال خود است ، همکاری بین متخصص شراب جان اسلاتر و عضو هیئت علمی بنیانگذار جانستون (و عاشق شراب) بیل مک دونالد است.

دانشجویان فعلی ممکن است برای کمک به پشتیبانی از پروژه های مربوط به اهداف دانشگاهی و جامعه درخواست کمک مالی کنند. به عنوان مثال ، دانش آموزان برای حمایت از پروژه های ارشد ، کلاس های تسهیل دانش آموزان ، پروژه هایی که در تجارب بین فرهنگی شما (هرچند هزینه های اساسی سفر) ، نمایش ها ، تئاتر و تولیدات فیلم ، کمک هزینه دریافت می کنند. امیدواریم ثمرات کار شما به نوعی در جامعه ارائه شود.

آخرین مهلت اعطای کمک ها در پاییز است. اگر بودجه اضافی در بهار در دسترس باشد ، در آن زمان دور دیگری از برنامه ها را می پذیریم.

هر پروپوزال باید شامل توصیفی داستانی از پروژه ای باشد که شما برای آن پشتیبانی می خواهید و بودجه ای دقیق. این کمک های مالی می تواند رقابتی باشد ، بنابراین تا حد ممکن دقیق باشید.

این پیشنهادها توسط یک کمیته فرعی کمیته سیاست علمی بررسی می شود ، که تصمیم می گیرد کدام یک را تأمین مالی کند و در چه سطحی. در گذشته درخواستها از پول موجود بیشتر بوده است ، بنابراین حتی برنامههای موفق ممکن است مبلغ کاملی را که انتظار داشتند دریافت نکرده اند.

سوالات: جولی تاونسند ، کارگردان.

https://social.msdn.microsoft.com/profile/tracikelley4/

Comments

Popular posts from this blog

پروژه های قابل تعریف درحوزه مکانیک سیالات

100 ایده جدید برای پروژه های دانشجویی با نرم افزار متلب